Πολιτική επιστροφών
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Το ΒΑΒΥ DREAM φροντίζει ώστε η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινά από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και συνεχίζεται σε όλες τις διαδικασίες και τη λειτουργία της εταιρείας.
Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το BABY DREAM και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνει την εταιρεία μας εάν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 30 μέρες μετά την αγορά. Πέραν του διαστήματος των 30 ημερών το κόστος της επιστροφής του προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που τελικά δεν μου αρέσει;
Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάττωμά του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνον υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία ( χωρις να εχει συναρμολογηθει το προϊόν, εφοσον αυτο συναρμολογειτε για την χρηση του ) και εντος 14 ημερών από την μέρα αγοράς του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής βαραίνουν των πελάτη
ΠΡΟΣΟΧΗ : ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΦΟΥΣΚΩΤΑ ΠΧ ΣΩΣΙΒΙΑ , ΠΙΣΙΝΕΣ ΜΠΑΡΕΣ , ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ .
Επίσης σε ολα τα φουσκωτα προιοντα εφοσον τα εχετε λαβει σε συκευασια εργοστασιακη δεν αναγνωριζετε η αλλαγη - επιστροφη ακομα και εαν εχουν τρυπα μιας και δεν μπορουμε να γνωριζουμε την χρηση τους ( εξαιρειτε το ελλατωμα στις ραφες - στραβω ραψιμο ). Αυτοι ειναι και προς εμας οι οροι των προμηθευτων μας για τετοιου ειδους προιοντα.
- ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που εχει πληρωθει με paypal
- Oταν ζητησετε ακυρωση παραγγελιας η οποια εχει πληρωθει με paypal και η ακυρωση δεν ειναι ευθυνη της εταιρειας babydream ( πχ λανθασμενη διαθεσιμοτητα κα), τοτε το ποσοστο που παρακρατει η paypal απο την εταιρεια babydream για την συναλλαγη , ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ.
Ποιο αναλυτικά έχουμε της εξής περιπτώσεις
Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα:
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία το μεγιστο 24 ωρων απο την παραλαβη ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα
- σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει κατεστραφεί, η ενημερώση πρέπει να γίνει το μεγιστο εντος 24 ωρων απο την παραλαβή
- σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
- Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή με των τρόπο που έγινε η αποστολή του (courier μεταφορική εταιρία).
- Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
- Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», ΔΕΝ θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
- Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος και σε αυτη την περιπτωση θα μπορει να γινει μονο αλλαγη με αλλο προιον απο το φυσικο καταστημα.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΕΊΤΕ ΣΕ ΣΧΕΔΙΟ , ΕΙΔΟΣ ή ΝΟΥΜΕΡΟ
- Στις παραπάνω περιπτώσεις , το μόνο που πληρώνετε είναι η διαφορά από την αλλαγή των προϊόντων , εάν φυσικά υπάρχει διαφορά , ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΕΜΑΣ & η ΞΑΝΑΠΡΟΏΘΗΣΗ σε εσας του νέου προιόντος της επιλογη σας ως προς τα μεταφορικα. Εαν το δέμα δεν ειναι ογκομετρικο πχ μαγιο, παππουτσια κα , τοτε θα σας ενημερωσουμε για χρεωσεις μεταφορικων στον δικο μας λογαριασμο, ωστε να μην εχετε μεγάλες χρεώσεις.
- ΠΡΟΣΟΧΗ : Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ πχ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΑ ΜΕΓΑΛΟ , ΜΗΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΑΠΛΟ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΟΓΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΜΑ , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΚΙΟΛΑΣ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΔΕΜΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ!!!!!! ΠΡΙΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΩ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ .
- Εαν προκύψει χρηματική διαφορά αυτή πρέπει να καταβάλετε σε μία από τις τράπεζες συνεργασίας πριν την επαναποστολή , δηλαδή δεν ισχύει η αντικαταβολή της διαφοράς.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
- Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης εως την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
- Τυχόν άρνησή σας να παραλάβετε τα προϊόντα σας κατά την παράδοση από την Εταιρεία μεταφοράς, ισοδυναμεί με υπαναχώρηση, δικαίωμα για την άσκηση του οποίου ισχύουν οι διατάξεις της Ενότητα ΙΙ.Δ.5
- Επισης οταν το δεμα επιστρεφετε στην εταιρεια μας , χωρις η εταιρεια μεταφοράς να μπορεσει να κανει παραδοση λογο επαιτιοτητας τους πελατη ( πχ λανθασμένων στοιχείων παράδοσης , ειτε προβλήματος επικοινωνιας τηλεφωνικης μαζι του ), πάλι ισοδυναμει με υπαναχώρηση ,δικαίωμα για την άσκηση του οποίου ισχύουν οι διατάξεις της Ενότητα ΙΙ.Δ.5
- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση .
- Όταν γίνετε επιστροφή προϊόντος που είχε σταλθεί με δωρεάν μεταφορικά , αυτά αφαιρούνται από το καταβλητέο ποσό επιστροφής . Εαν η συναλλαγη εχει πραγματοποιηθει με καρτα ,τοτε πρεπει να πρωτα να καταβαλει ο πελατης τα μεταφορικα αποστολης σε τραπεζα συνεργασια και μετα θα γινει αντιλογισμος στην καρτα του συναλλασομενου.
- Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά-τράπεζα, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» , θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
- Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
- Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που τα προιόντα έχουν γίνει παραγγελία για εκείνον ( δεν ηταν άμεσα διαθέσιμα ), τότε μπορεί να κάνει υπάναχώρηση μόνο σε 24 ώρες από την υποβολή της παραγγελίας του και πριν γίνει η πληρωμή από εμας στην εκαστοτε εταιρεία των προιόντων της παραγγελίας .
- Σε καθε περίπτωση , οταν ο πελατης ζητά υπαναχώρηση, πρέπει να επιστρέφονται μαζί με τα προιόντα και τα παραστατικα πώλησης αυτών , που συνόδεψαν την αποστολή (απόδειξη λιανικής η τιμολόγιο) . Δυστυχώς εαν ο πελάτης εχει χάσει τα παραστατικα που συνόδευσαν την αποστολή του, δεν μπορεί επ' ουδενί να γίνει υπαναχώρηση.
- Επισης , δεν γινεται υπαναχωρηση σε εποχιακα που πωλουνται εκτος σεζον πχ αποκριατικα.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε
- προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (βούρτσες, θερμόμετρα κ.α).
- συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. (ΠΧ στρώματα σε ειδικές διαστάσεις)Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
- πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
- υπαναχώρηση και αλλαγη επίσης δεν μπορεί να γίνει σε προϊόντα pampers καθως και σε προϊόντα που παραγγέλνονται αποκλειστικά για τον πελάτη( κατόπιν παραγγελίας) , όπως κρεβατάκια , στρώματα,συρταριερες, κομό,καθίσματα αυτοκινήτου , καρότσια ,καθώς και προϊόντα καθαρισμού και υγιεινής ( απορυπαντικά , σαμπουάν , μάσκες,αφρόλουτρα , κρέμες , θερμόμετρα μασητικά , οδοντοβουρτσες, μπιμπερο κα ), καθώς και προιόντα που εχουν συναρμοληθεί από τον πελάτη( πχ ρηλαξ, παρκοκρεβατα , καροτσια, και γενικα ηλεκτρικα ειδη)και δεν βρισκονται πια στην αρχική τους συσκευασία.
Σύμβαση χρήσης:
Ο επισκέπτης των σελίδων και των υπηρεσιών του site babydream.gr παραχωρεί τη συγκατάθεσή του στους κατωτέρω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, των σελίδων, των γραφικών, των εικόνων, των φωτογραφιών και των αρχείων που περιλαμβάνονται στο site babydream.gr.
Συνεπώς, οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων και των υπηρεσιών του sitebabydream.gr. Εάν δε συμφωνεί, τότε οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου του sitebabydream.gr. Ο επισκέπτης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των συγκεκριμένων σελίδων για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης του sitebabydream.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη εκ μέρους του επισκέπτη αποδοχή των όρων αυτών.
YΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
( Άρθρου 4 Νόμου 2251/1994)
ΠΡΟΣ: Την Εταιρεία με την επωνυμία «BABY DREAM» που εδρεύει στη Χαλκίδα , Δρυόπων 14, (ΤΗΛ: ______, ΦΑΞ ______, EMAIL ______)
Εγώ, ο(η) υπογράφων (-ουσα), ……………………………….. (Όνομα) ………………………………
(Επώνυμο) του ………................, κάτοικος ………….....................................(Οδός/ Αριθμός)
………………… (ΤΚ) ………………………….(Πόλη), τηλέφωνο …….…………………………., fax
……………………….., e-mail …………………………………………, δηλώνω και γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ αναιτιολογήτως από την υπ’ αριθ…………………../.…/…./201.... σύμβασή πώλησης των ακόλουθων αγαθών με την Εταιρία, την οποία ματαιώνω.
Επίσης, δηλώνω υπεύθυνα ότι:
- Ασκώ το σχετικό δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και επιστροφής των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.
- Ότι τα προϊόντα και η συσκευασία τους βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν έχουν αποσυσκευασθεί, χρησιμοποιηθεί, ή υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή ζημία.
Ημερομηνία: …../ ……/ 202…
Επιθυμώ την πίστωση του ποσού στο προσωπικό μου Λογαριασμό που τηρώ στο BABY DREAM
Επιθυμώ την επιστροφή των χρημάτων σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στους Γενικούς Όρους Χρήσης.
Ο (Η) Δηλών (ούσα ) και
Υπαναχωρών (-ούσα)*
--------------------------------
(Υπογραφή)
*υπογράφεται μόνο αν το παρόν έγγραφο κοινοποιηθεί σε χαρτί.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ:
Η εγγυηση των προιοντων δεν καλυπτει τα μεταφορικα αντικαταστασης , εκτος και εαν το προιον αποδειχτει ελαττωματικό κατα την παραλαβη και μεσα σε 24 ωρες από αυτη.
Θα πρεπει οπωσδηποτε να εχετε ενημερωσει την εταιρεια μεσα σε 24 ωρες απο την παραλαβη και
σε αυτη την περιπτωση το κοστος μεταφορικων αντικαταστασης ,επιβαρυνει την εταιρεια μας.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ β'
Τα προιοντα ταξιδευουν παντα με ευθυνη του αγοραστη και ασφαλιζονται μόνο μετα απο απαιτηση του.
Αρμόδια για την επίλυση οποιαδηποτε θεματος προκυψει με ηλεκτρονικη παραγγελια , ( οικονομικης και αλλης φύσεως διαφορά) ,ειναι τα δικαστηρια Χαλκίδος